Marit is oké - Verhalen van Marit die plotseling wilde Leven

Aan alles komt een einde


Reacties

Reacties

Jacomine Wijnstra

Het was interessant jouw bespiegelingen te lezen!

Ro

Dank je wel voor het delen van je reis met alle pieken en dalen. De volgende stap zal magisch zijn lieverd! Op naar rust, regelmaat en geborgenheid.

Ik zal je schrijfsel missen en kijk vol verwachting uit naar je boek!

Niek

Mensen begrijpen wil ik graag, dat zei ik je gisteren nog. Wat je nu schrijft begrijp ik helemaal. Je zet een heel mooie punt!
Goeie reis Eline.
Liefs

Je mam

♥️ lieve Marit, als aan alles een einde komt, is er ook ergens een begin. Met vallen en opstaan leren we allen het leven leven, kunnen we rijker worden door levenslessen en ervaringen. En dat stopt uiteindelijk voor zover wij weten ook. Mijn dankbaarheid voor jouw bestaan is niet uit te drukken in woorden , maar is hopelijk zicht- en voelbaar voor jou. Ik hou van jou ♥️

oma

Je mooie en ontroerende "echte" verhalen hebben mij soms ontroerd, soms geraakt en ook geamuseerd.
Alles bij elkaar gaat het over een wonder en is het de moeite waard om te bewaren. Misschien wel in boekvorm.
Eline Marit, ik wens je veel geluk.

Je pa

'Het einde van eindeloos' is de titel van het laatste boek van Marten Toonder, een ware woordkunstenaar en een favoriete schrijver van mij. Toen ik je titel zag, moest ik daaraan denken.
Jij - en ook ik - hebben lange tijd gedacht dat 'het' nooit zou veranderen. En ik had mij er eerlijk gezegd al enigszins bij neergelegd dat ik je zou verliezen. Aber, 'es ist ein Roos entsprungen'! En ik mocht de blijde getuige zijn van een ommekeer, een geboorte, een bekering! En nog altijd kan ik opspringen van blijdschap dat je dit overkomen is.
Ik ben blij dat ik hier deelgenoot van mocht zijn en ik hoop dat ik altijd één van je 'big five' mag blijven.
Je pa

Floortje

Marit, ik heb genoten van je verhaal en kijk uit naar wat de toekomst brengt.
Het wordt nooit zo donker of het wordt wel weer licht leerde ik jong toen ik niet meer wilde leven. Nu vier ik het leven. Dankbaar dat het mij en ook jou gelukt is.

Hilde

Dank voor delen. Ik kijk uit naar je boek. Groet Hilde Wendt.

Karin G

Dag mooi mens! Dank voor je pure, mooi verwoordde delingen via deze weg. Ik vond het bijzonder om ‘af en aan’ even te mogen lezen hoe je het leven leefde.
Ik denk dat een boek daarover heel fijn kan zijn voor mensen die zich hierin kunnen herkennen én hun omgeving én psychiaters/psychologen/therapeuten 😉.
Heb het goed verder met dit leven te ervaren en soort van vorm te geven 😍.

Tot slot nog een stukje tekst die ik van toepassing vind, van Tony Parsons:
“Zoeken naar zijn is geloven dat het verloren is. Is er iets verloren geraakt, of is het alleen maar zo dat het zoeken het versluiert? Danst de geliefde altijd net waar wij niet kijken?
…..het is een ontwakende energie, een dans tussen ‘ik-zijn’ en ‘zijn’. “
😘👋🏻

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!